Giften

Giften zijn van groot belang.

Het Kiwanis Huis in het Martini Ziekenhuis is mogelijk gemaakt door Kiwanis Nederland, onderdeel van een wereldomvattende organisatie die opkomt voor de belangen van het kind. Daarnaast wordt het huis jaarlijks financieel ondersteunt door Stichting Kind en Brandwond, waardoor Brandwondencentrum Groningen deze belangrijke voorziening op een goede wijze kan beheren.
Wilt u het Kiwanis Huis Groningen steunen, dan is het goed om te weten dat Stichting Kiwanishuis Groningen een erkende Algemeen Nut Beogende Instelling is (ANBI-register: RSIN/fiscaalnummer 815248076 met het webadres van het Martini Ziekenhuis).

U kunt uw gift dus onder voorwaarden fiscaal aftrekken. Het rekeningnummer is: NL79RABO 0125935188.
Kiwanis Huis Groningen

Financieel verslag Kiwanishuis 2018